Optimizăm website-uri pentru motoarele de căutare de 6 ani – știm ce funționează și ce nu funcționează. Experiența pe care am acumulat-o în tot acest timp ne-a ajutat să dezvoltăm un sistem de optimizare SEO care rând de rând ne-a adus rezultate impresionante. Este un sistem dinamic ce se ajustează după datele specifice afacerii tale și după algoritmii folosiți de Google pentru a stabili poziția unui site.

Abordarea noastră în optimizarea SEO
Procesul nostru de optimizare poate fi împărțit în 4 faze: Analiză, Planificare, Implementare și Monitorizare și Ajustare. În continuare îți voi explica în detaliu ce presupune fiecare fază, care sunt activitățile specifice și cum ajută la construirea unui flux de trafic de căutare către website-ul tău.
Faza 1: Analiză
Pentru ca strategiile noastre de optimizare să aibă cele mai bune șanse de succes, e important să cunoaștem cât mai multe informații despre afacerea ta, despre sectorul tău de piață, despre concurență și bineînțeles despre publicul tău țintă.
Pentru a aduna toate aceste informații de folosim de tacticile de mai jos.
Procesul de descoperire
Nimeni nu cunoaște mai bine domeniul tău de activitate, concurența și publicul țintă mai bine decat tine. Prin intermediul formularului de pe site și apoi a ședinței de consultanță inițială încercăm să aflăm toate detaliile care ne-ar putea ajuta în conceperea unei strategii SEO ultra specifică site-ului și afacerii tale.
Auditul SEO
E foarte important să știm clar care este starea de optimizare actuală a website-ului tău. Vom studia traficul deja existent pe site, dacă este monitorizat cum trebuie, care sunt paginiile web care atrag cei mai mulți vizitatori, care sunt cuvintele cheie pentru care deja site-ul se află pe prima pagină de pe Google. Ne asigurăm că site-ul tău este văzut corect de motoarele de căutare, că nu există penalizări sau erori de indexare.
Studiu de piață general
Pentru a știi exact ce strategii funcționează în sectorul tău de piață vom analiza site-urile concurenței. Acest lucru ne ajută să aflăm ce fel de conținut produce cele mai bune rezultate – articole, video-uri, etc. Vom face o comparație între site-ul tău și cel al competitorilor. Astfel găsim rapid oportunități de îmbunătățire a propriului site.
Faza 2: Planificare
Cu o imagine clară a situației suntem pregătiți să concepem un plan de acțiune adaptat nevoilor tale. În această fază stabilim o cronologie a tuturor activităților ce țin de campania SEO, asigurându-ne astfel cele mai bune șanse de reușită. Mai multe detalii despre aspectele procesului de planificare mai jos.
Studierea cuvintelor cheie
Specialiștii noștri SEO alcătuiesc o listă cu cuvintele cheie specifice afacerii tale și le clasează în funcție de intenția sau scopul căutării, adică căutare de informare sau de cumpărare. În felul acesta identificăm tendințele de căutare a cliențiilor tăi și găsim subiecte noi pentru care putem crea conținut care să atragă un număr și mai mare de potențiali clienți pe site.
Dezvoltarea strategiilor de linkbuilding
Linkbuilding sau achiziția de link-uri către site-ul tău este una dintre cele mai importante etape a unei campanii SEO. Pentru a ajunge pe prima poziție este nevoie de un anumit tip de profil de link-uri. Cea mai simplă cale de a afla ce fel de link-uri trebuie să construim este să studiem profilul de link-uri a-l site-urilor competitorilor tăi. Știim astfel din start exact unde să ne concentrăm eforturile.
Faza 3: Implementare
Faza a 3-a este faza de execuție. În acest moment specialiștii noștri SEO încep implementarea strategiilor dezvoltate în faza de planificare.

Optimizarea on-page
Conținutul site-ului este optimizat pentru a fi cât mai relevant pentru cuvintele cheie țintă stabilite în fazele anterioare. Se implementează toate recomandările făcute în urma analizei SEO. Pe lângă optimizarea conținutului deja existent se crează conținut nou care să țintească căutări mai ample însă cu o valoare mare din punct de vedere al intenției de căutare.
Executarea campaniilor de linkbuilding
Echipa noastră începe obținerea de link-uri către site-ul tău pe baza strategiilor dezvoltate inițial. Obținerea de link-uri se face după o cronologie precisă și luând în considerare algoritmii pe baza cărora Google clasează site-urile pe pagina cu rezultatele căutarii.
Faza 4: Monitorizare și Ajustare
Fiecare componentă a campaniei SEO este monitorizată pentru ai determina eficacitatea. Vedem care tactici au produs rezultate mai bune și insistăm și mai mult asupra lor. Vei primi rapoarte detaliate cu poziționarea cuvintelor cheie țintite, împreună cu indici de calitate pentru traficul organic generat către site-ul tău.

Link-urile obținut sunt introduse în fișiere Excel. Acest lucru ne permite să știm precis ce fel de link-uri sunt mai „bune” pentru a-ți aduce site-ul pe primele poziții pentru cuvintele cheie valoroase (profitabile) din industria din care face parte și afacerea ta.
Cere o ofertă de preț și o analiză gratuită a site-ului tău
[kkstarratings]